Thursday 5 October 2017

Mest Vellykkede Forex Handelsmann


Disse er de mest berømte Forex Traders Ever. Most valuta handlende unngå rammen, stille bygge fortjeneste, men et fåtal har steget til internasjonal stjerne. Disse kjente spillerne har brutt formen, legger utrolige resultater over lange karrierer. De er mennesker med innflytelse som har hatt en dyp innvirkning på bransjen. Disse individer gir et ledende lys til valutahandlere i begynnelsen av karrieren, samt reisemenn som ser for å forbedre sine bunnlinjer. Les mer om emnet her her Fem største hindringer mot første - Jærhandlere Disse handlerne har ledet ved eksempel ved å ta omhyggelig beregnede risikoer. Noen er overraskende ydmyke mens andre flaunt deres suksess, men alle disse vellykkede handelsmenn har en ujevn følelse av selvtillit som styrer deres økonomiske ytelse. George Soros. George Soros var George født i 1930 Soros begynte sin økonomiske karriere hos Singer and Friedlander i London i 1954 etter å ha rømt nazist okkuperte Ungarn under andre verdenskrig Han jobbet i en rekke finansielle firmaer til han opprettet Soros Fund Management i 1970. Firmaet har gått på å generere mer enn 40 milliarder kroner i fortjeneste de siste fem tiårene. Han steg til internasjonal berømmelse i 1992 som handelsmannen som brøt banken av England netting en fortjeneste på 1 milliard etter kort salg 10 milliarder i britisk pund sterling GBP 16. september 1992, som følge av denne handelen, trakk Storbritannia ut valutaen fra den europeiske valutakursmekanismen etter å ha ikke opprettholdt det nødvendige handelsbåndet Denne hendelsen er nå kjent som Black Wednesday Denne utrolige handelen var et høydepunkt i karrieren hans og styrket sin tittel til en av de beste handelsmennene fra tid til annen. Soros er for tiden en av de tretti rikeste individer i verden. Stanley Druckenmiller. Tanley Druckenmiller. vokste opp i en middelklassen forstad Philadelphia familie Han begynte sin økonomiske karriere i 1977 som en ledelse trainee ved en Pittsburgh bank Han steg raskt til suksess og dannet firmaet Duquesne Capital Management, fire år senere administrerte Druckenmiller med suksess for George Soros i flere år. I sin rolle som lederporteføljeforvalter for Quantum Fundet mellom 1988 og 2000 ble hans karriere blomstret. Druckenmiller jobbet også med Soros på beryktet Bank of England-handel, som lanserte sin oppgang til stjernen Hans berømmelse intensiverte da han ble omtalt i den bestselgende boken The New Market Wizards publisert i 1994 I 2010, etter å ha overlevd økonomisk sammenbrudd i 2008, lukket han sikringsfondet med innrømmelse av at han var slitt ned ved det konstante behovet for å opprettholde sin vellykkede track record. Andrew Krieger. Andrew Krieger begynte Banker s Trust i 1986 etter å ha forlatt en stilling hos Solomon Brothers. Han kjøpte omgående omdømme som en vellykket handelsmann, og selskapet belønnet ham ved å øke sin kapitalgrense til 700 millioner, betydelig mer enn standard 50 millioner grense. Denne bankrollen satte ham i en perfekt posisjon for å tjene på 19. oktober 1987, crash Black Monday Se også Hvordan Forex Spekulanter Profitt Fra Berømt Valuta Meltdowns. Krieger fokusert på New Zealand Dollar NZD, som han trodde var sårbar for short selling som en del av en verdensomspennende panikk i finansielle eiendeler Han brukte den ekstraordinære løftestang av 400 1 til sin allerede høye handelsgrense, og oppnår en kort posisjon som er større enn New Zealands pengemengde. Som et resultat av denne briljante handelen, nettede han 300 millioner i fortjeneste for sin arbeidsgiver. Følgende år forlot han selskapet med 3 millioner i hans lomme fra trade. Bill Lipschutz. Bill Lipschutz begynte å handle mens han deltok på Cornell University i slutten av 1970-tallet I løpet av den tiden ble han 12 000 til 250 000, men han mistet hele innsatsen etter en dårlig handelsavgjørelse Dette tapet lært ham en vanskelig leksjon på risiko ledelse som han bar gjennom sin karriere I 1982 begynte han å jobbe for Salomon Brothers mens han fulgte sin MBA-grad. Lipschutz migrert til Salomon s nylig dannet valutahandel på samme tid akkurat da forexmarkeder eksploderte i popularitet. Han var en umiddelbar suksess og tjente 300 millioner per år for selskapet i 1985. Han ble hovedforhandler for firmaets massive forex-konto i 1984, og holdt den posisjonen til sin avgang i 1990 har han hatt stillingen som direktør for porteføljestyring ved Hathersage Capital Management siden 1995. Bruce Kovner. Bruce Kovner, født 1945 i Brooklyn, New York, gjorde ikke sin første handel før 1977 da han var 32 år gammel Han lånte seg mot sitt personlige kredittkort på den tiden for å kjøpe kontrakter for soyabønne futures og nettopp tjent 20 000 profitt. Han begynte senere som Commodities Corporation som handelsmann, og bestilte millioner i fortjeneste og oppnådde en solid bransjens omdømme. Han grunnla Caxton Alternative Management i 1982 og transformerte Det er en av verdens mest vellykkede hedgefond, med mer enn 14 milliarder kroner i eiendeler. mmodity og valutaposisjoner, gjorde den reclusive Kovner en av de største aktørene i forex verdenen til han pensjonerte seg i 2011.The Bottom Line. De fem mest kjente forexhandlerne har like egenskaper som selvtillit og en utrolig appetitt for risiko. 5 mest suksessfulle Forex Traders Ever. If du vil være best, må du lære fra det beste Det samme gjelder Forex markedet Her er de 5 mest suksessfulle handelsmenn i valutamarkedet som du bør vite om .1 Bill Lipschutz. Bill har født seg i New York, og har alltid fortjent seg i matematikk og var en klar student totalt. Han tjente en BA i Cornell College in Fine Arts og deretter en mastergrad i finans tilbake i 1982. Bortsett fra akademikere, likte Bill å lese hva han kunne finne med hensyn til aksje - og valutamarkedet Det sies at under sitt opphold i Cornell investerte han 12000 aksjer, som han forvandlet til 250.000 på bare noen få måneder, i stor grad takket være hans omfattende kunnskap om aksjemarkedet busi ness Men han mistet raskt alle pengene sine til aksjer på grunn av virksomhetenes uregelmessige karakter etter dette tapet skiftet han til en mer stabil form for handel med forexen. I dag er Bill en kjent forex-aktør i finanssektoren. Han er kjent å ha gjort over 300 millioner i ett år fra handel på forexmarkedet alene.2 George Soros. En utdannet av LSE London School of Economics, George har ødelagt poster i finanssektoren. Han lagde 1 milliard dollar på bare en dag fra en enkelt transaksjon Dette fikk ham mye press, og han ble merket som mannen som brøt Bank of England, har skiftet over 10 milliarder dollar til sterling ut av Storbritannia. Han har skrevet mange bøker om å investere, og er også en filantrop, har donert over 7 milliarder kroner i veldedighet av personlige besparelser i løpet av hans eksistens.3 John R. Taylor, Jr. En kandidat fra Princeton University, John startet i finanssektoren som en politisk analytiker for Chemical Bank Bare ett år inn i jobben, han ble forexanalytiker for banken som viste seg å være en fantastisk mulighet for ham å bygge et nettverk i valutamarkedet. John er stolt eier av FX-konsepter, et valutahåndteringsfirma, og driver det med suksess til denne dagen. Han er også vurdert Stanley Druckenmiller. Stanley startet som oljeanalytiker for Pittsburgh National Bank. Etter å ha uteksaminert fra Bowdoin College, endret Stanley mange jobber. Først dro han PNB til skape Duquesne Capital Management i år 1981, og deretter begynte han å jobbe for George Soros i 1988. Arbeidet med George Soros viste seg å være utmerket for Stanley, fordi han ikke bare fikk over 30 avkastning i Quantum Fund, han bidro også til avtalen som tjente både han og Soros over 1 milliard dette var avtalen som brøt Bank of England. Han kom tilbake til Duquesne i 2000 og jobber nå på heltid der han også har startet en ikke-proffesjonell passform organisasjon dedikert til å utdanne folk i alle aldre.5 Andrew Krieger. En utdannet av den prestisjetunge Wharton Business School ved University of Pennsylvania, Andrew vokste til berømmelse da han solgte New Zealand valuta kalt Kiwi i mellom verdien av 600 millioner til ca 1 milliarder som oversteg pengemengden i omløp i virkeligheten innen New Zealand på den tiden Andrew endte opp med å skaffe 300 millioner i inntekter fra denne transaksjonen alene i 1987 mens han jobbet hos Bankers Trust. Andrew flyttet videre til Soros Management Fund i 1988, senere bytte til Northbridge Capital Management Han er også involvert i filantropisk arbeid, og har donert over 350 000 til et lettelsesfond for 2004-tsunami-offerene. Les mer om. Bli med i Fellesskapet og Start Trading. Følg TradeCrowd. Hva er egenskapene til vellykkede Forex Traders. David Rodriguez, Jeremy Wagner, og jeg brukte mye tid i år, sortering gjennom et fjell med statistikk. Denne statistikken var den kombinerte anonyme t rading data for over 12 millioner handler gjort av konto innehavere av en stor FX megler I løpet av denne prosessen, var vi på jakt etter en ting hva er det som skiller vellykkede handelsmenn fra mislykkede dem Hva gjør de annerledes Hva er egenskapene eller vaner til vellykkede handelsmenn. Vi fant ut at det ikke var så mye som vellykkede handelsmenn gjorde det som gjorde dem vellykkede, men det de ikke leste jeg gjennom alle disse statistikkene, fant vi noen av de vanligste feilene som handlende gjør. For eksempel handler mange handelsmenn på feil tid på dagen, bruk for mye innflytelse eller bruk en dårlig risiko belønning ratio. In våre firedelte egenskaper av Successful Traders-serien, setter vi sammen noen av de vanlige feilene som dataene peker på oss. Vi analyserer deretter hvordan valutahandlere kan unngå disse feilene og foreslå måter å handle mer effektivt på. Du kan følge disse artiklene når vi publiserer dem. Vi håper at du finner denne undersøkelsen nyttig i din handel. Vi fant at handelsmenn har rett over 50 tiden, men mister ofte mer penger på å miste handler enn de vinner på å vinne handler. Traders bør bruke stopp og grenser for å håndheve et risikobeløp på 1 1 eller høyere. De fleste forexhandlere er utvalgshandlere Den beste tiden på dagen for å utvide handelen er Asiatiske handelstider. I del to gjorde vi saken for hvorfor de fleste handelsfolk skal handle i asiatiske timer. Vi vet at noen handlende fortsatt føler seg nødt til å handle i nordamerikanske handelstimer. Når vi handler denne flyktige tiden, er det viktig å gjenkjenne at noen strategier fungerer bedre enn andre I denne rapporten beskriver vi hvilke typer strategier vi har funnet for å fungere best i det siste, og vår foretrukne tilnærming. I del 1 så vi på risikobelønning. I delene to og tre så vi på å bruke hensiktsmessig strategi for tidspunkter I del fire ser vi på den tredje vanligste feilhandelen med mye innflytelse Vi ser på dataene for kontostørrelser og gir handelsmenn retningslinjer for hvordan de skal velge sin handelsstørrelse basert på deres accou nt size. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene. Paul Rotter - aka Eurex Flipper. Pul er uten tvil den eneste største og mest vellykkede individuelle futureshandler på planeten Jorden, og utfører handler på Eurex utveksle hovedsakelig i Bund, men også i bobl og Schatz rentefutures handler han mellom 200-300.000 omganger hver dag ved hjelp av XTrader-plattformen, og clearing gjennom GNI Touch. Hver trader kan stræbe etter å etterligne Paulus suksess, da han er bevis på at det er mulig for en liten handelsmann å bygge videre på sin suksess og bli den største aktiv spekulanten rundt. Intervju introduksjon oversatt fra tysk språkintervju med Traders Magazine. Paul Rotter har gjort det - han tilhører de beste handelsmenn i verden og teller Som en ekte stor spiller gjør han vanligvis 150.000 rt d, noen ganger opptil 250.000 for det meste i BUND BOBL SCHATZ futures i hall of fame av celeb EUREX spillere han er topp hakk end e ven forlater Tom Baldwin-obligasjoner eller Lewis Borsellino SP etter at han måtte jobbe hardt for å få det til å blåse opp i begynnelsen av karrieren hans, som var smertefullt men også pedagogisk - han lærte sin leksjon og med mye forskning, og prøvde forbedring hele tiden , han ble mannen q var det noen nøkkelhendelse som førte deg inn i spillet a nei, ingen nøkkelbegivenhet som å kjøpe min første aksje deltok i noen handelskonkurranse mens du var på school. q hvordan kom du til profesjonell handel da jeg var lærling i en tysk bank Jeg måtte jobbe på DTB nå EUREX eksekveringsskranken i flere uker dette tiltrukket meg mye i den tiden jeg spilte gamble på min private konto, og tapte stort sett alt da det var dypt i det røde Jeg måtte forlate banken, men kort tid etter, jeg fikk lov til å begynne å handle i en japansk bank. Jeg var veldig heldig her, siden jeg fikk lov til å få kunnskap gjennom å lære ved å gjøre. q ga banken deg noen mentor en ikke, Jeg hadde ikke en i begynnelsen jeg bytte ut Gjorde ideer med sjefhandleren Ajiasaka, som var konstant lønnsom, han til og med til og med sikret stillingen til sjefen sin, da han trodde at sjefen sin hadde feil, hadde jeg mange samtaler om markedspsykologi, noe som viste seg å være svært nyttig, spesielt etter dårlig tap dager. q hvordan var din handel tilbake da har du vært lønnsom fra begynnelsen en jeg gjorde 100-150 runde omdreininger en dag etter kort tid jeg hadde ingen tapende måned med de første 3 årene av handelen min senere med større posisjon størrelser jeg tok sporadisk treff, spesielt etter at EUREX fikk terminaler i USA, og store spillere som Harris Brumfield Chicago kom inn i feltet. q Det er et ordtak at hver handelsmann må helt oppblåse sin konto minst en gang før han kan bli vellykket hva lærte du ut av det en som jeg tidligere sa, min private konto så noen dårlige tider under lærlingen min i banken, selv om jeg må innrømme at det da da jeg hadde absolutt ingen ide om at det var så mething som risikostyring senere fant jeg 7-sifre tap for å være cumbering på dagen jeg hadde en blackout og etter å ha mistet 2,5 millioner jeg var seriøst tenker på å stoppe jeg fortsatt hadde nok kapital igjen å leve uten å måtte bekymre meg om økonomiske problemer og jeg vil bare ikke ta de psykologiske treffene lenger etter at jeg tok 4 uker av, jeg gjenvunnet motivasjonen min og kom tilbake i ringen. Jeg klarte å gjøre opp tapet på en relativt kort periode, slik at jeg kom ut sterkere enn før. q har dette endret synspunktene på markedet på en måte a med opplevelsen av større tapende dager kombinert med gode faser rett etterpå, jeg er ikke så fornuftig for å miste dager lenger. Jeg vet at jeg kan gjøre det tilbake dette har ført til å kunne slå av skjermene på en dag med små, små tap lettere, i stedet for å tvinge vei tilbake til positivt territorium. q hva er dine sterke sider som en verdensklassert handelsmann og hvor er forskjellene mellom deg og andre handelsfolk? s den evnen til å bli mer aggressiv i vinnende faser, å ta større risiko og å skalere tilbake i taper ganger, er det mot menneskets natur. Det beste er å ha noen rundt hvem som er nøytral til handel, som slår terminaler av når et visst tapsnivå har har blitt nådd for dagen. q du er kjent som en bestillingsbok-scalper, kan du vennligst forklare til leserne hva du gjør og hva dine strategier ser ut som hva som er din taktikk, det er en slags markedsfremstilling der du plasserer kjøp og selger ordrer samtidig, og gjør meget kortvarige handelsbeslutninger bc av visse hendelser i ordreboksnivå2 for eksempel har jeg vanligvis mange ordrer på forskjellige markeder samtidig, ganske nær den siste handlede prisen, de resulterende handler er vanligvis et nullsum spill, men jeg får en ganske god følelse for det som skjer og i siste instans kan avgjøre en større handel. q Hvor lenge er du vanligvis i posisjon a siden jeg spiller trenden veldig sjelden og faktisk skaler På markedet blir jeg stadig fylt i ulike markeder på begge sider, noe som kan føre til stadig skiftende stillinger i timevis. Noen ganger endrer jeg min mening flere ganger, noe som ikke er ganske vanskelig for meg, siden jeg bare leter etter neste 3-5 ticks. q i din profesjonelle karriere, har du alltid vært en scalper eller prøvde du andre strategier momentum swing også Ja, jeg har alltid vært en scalper, men jeg justerer mine strategier til forskjellige markedssituasjoner alle Tid på flyktige dager har jeg selvfølgelig mindre bestillinger i markedet og gjør flere enkelthandler, selv om jeg vanligvis holder dem bare i noen sekunder. q Dine strategier fungerer bare på elektroniske børser ja, bc du kan ikke håndtere så mye ordre i en pit, leter etter motparter og så videre, børser i datamaskiner gir rask rekkefølge og er ikke så lett å manipulere. q som en scalper, prøver du å løpe stopper en brønn, ja, men på grunn av økningen av likviditet i de siste parene av år, de hurtige pigger som er forårsaket av stopp skjer ikke som ofte lenger bortsett fra at det som stopper ofte ikke er hvor du antar at de skal være fordi de andre markedsdeltakerne ikke er dumme heller eller lærte sin leksjon i fortiden. rolle spiller risikostyring i din handel og fastsetter daglige mål for min pl, mens det viktigste er stoppgrensen, det maksimale tapet jeg tar før jeg slår av skjermene mine største posisjoner er fem sifre antall kontrakter jeg ikke bruk noen spesifikke pengestyringsregler q hva gjør du når en stilling går imot deg, bruker du stop-loss bestillinger? Jeg strenger lukker posisjonen min når de begynner å gå mot meg med større stillinger, dette er ikke så lett, fordi jeg flytter markedet mot meg, noe som kan få andre handelsmenn til å komme i samme situasjon som meg, noe som kunne akselerere flyttingen, men mesteparten av tiden kan jeg gjøre noe av tapene, bc Jeg vet hva som forårsaket denne bevegelsen og derfor ta th e motsatt posisjon q hvorfor har du ingen problemer med å lukke posisjonen og til og med ta motsatt retning, bør ikke næringsdrivende holde fast i sin mening, nei, definitivt ikke en analytiker eller en slags guru må holde fast ved det, men som en handelsmann du burde ikke ha mening, jo mer mening du har, jo vanskeligere blir det å komme seg ut av en taper posisjon. Q hvilken rolle spiller markedspsykologi? Jeg prøver stadig å lese psykologien i markedet og basere mine beslutninger på det. q hvordan håndterer du distraherende tanker og følelser a når det blir veldig dårlig - tar en kald dusj eller hopper i et kaldt svømmebasseng. q Hvordan forbereder du på handelsdagen følger du rutiner eller tar du det som det kommer før det åpne Jeg kontrollerer alle de økonomiske rapportene som er i ferd med å bli utgitt, taler fra sentralbankfolk - bare alt som kan flytte markedet, så prøver jeg å definere viktige nivåer i markedene jeg handler Jeg gjør dette gjennom egen analyse og gjennom å lese analytiker commentar det er slik jeg får et bilde av markedet og dets viktige nivåer. Jeg er ikke interessert i meninger fra andre markedsdeltakere, da dette ville påvirke min egen mening. q noen form for mental forberedelse, ikke noe spesifikt, faktisk er jeg motivert hele tiden jeg se trading mer som en sportslig utfordring og prøv å slette tanken på pengene. q Hvor mange timer bruker du foran skjermene dine en vanligvis 5 timer, det er når jeg handler aktivt i tilfelle av spesielle hendelser, kan jeg være opp til 11 timer. q er det ikke vanskelig å tilbringe så mye tid foran pc-en din s Hvordan holder du deg konsentrert i så lang tid a det er hva mine japanske kollegaer spurte seg så bra, jeg tar det som en slags spill der jeg glemmer tiden, derfor er de virkelige problemene mer fysiske øyne enn psykologiske. q hva gjør du for å slappe av, slappe av, ta masse sport og ta masse ferier. Q Hvilket utstyr bruker du en MD-forhandler fra TT, Reuters, Bloomberg, CQG og en USD-squawkbox. q hvorfor en USD-squawk b Okse, jeg bruker det fordi det har noen effekt på rentene de siste par månedene, endrer disse effektene, akkurat nå påvirker det oljeprisene og DAX. q hvilke tidsrammer bruker du på diagrammerne dine vanligvis på 5-30 minutter for trendlinjer og indikatorer jeg foretrekker pf diagrammer fordi de gir meg et tydeligere syn på mønstre trippeltoppene for indikatorer jeg liker CCI fordi det også viser volatiliteten til markedene. q tror du det er mulig for en enkelt spiller å manipulere markedet nei, etter min mening kan en enkelt spiller ikke påvirke markedet døgnet rundt. Det er alltid flere store aktører på markedet som tar BUND for eksempel - det er en million kontrakter som handles en dag når en trend starter ut av det blå med bare lite pullbacks, jeg kunne bytte mot det, men uten virkning kunne jeg ikke stoppe markedet fra å gå opp, fordi det ville være mer penger som trengs for at jeg kunne ta bort fra det, såkalte Analytics-automatiserte scalpers har gjort det vanskelig henne for meg i det siste så vidt jeg vet at de analyserer oppførselen i ordreboken og oppretter et fullt automatisert system siden de opptrer på flere markeder samtidig, tror jeg at denne datamaskinfreaken kommer fra den fullt automatiserte arbitrage - og spread - trading. q hva har man å gjøre hvis han ønsker å bli en scalper a han må se bestillingsboken i svært lang tid. Når han blir bedt om å få råd til leserne, sier Rotter at alt kan skje hele tiden, så du bedre Har din toalett i nærheten av handelsdisken. Dine penger er trygge. TradeCrowd er regulert i Storbritannia av FCA, og pengene dine er beskyttet opp til GBP 50.000 av FSCS. Vi bruker 256bit SSL-kryptering for å beskytte deg og dine opplysninger, Samme som bankene gjør. Alle betalinger er garantert, og TradeCrowd arbeider for å behandle alle uttak innen 24 timer. Vi jobber bare med topplinjebanker HSBC, RBS, Barclays og Silicon Valley Bank. TradeCrowd sosial handelsnettverk er veldig skarpt og rent, med et brukervennlig grensesnitt, og de som har brukt sosiale handelsprodukter, bør være kjent med hvordan plattformen er satt. Hvordan TradeCrowd hjelper deg til å bli en bedre handelsmann. Les mer om handel Succeed. Build ekte relasjoner med topphandlere på en eksklusiv sosial handelsplattform. Gå der muligheten går. Din TradeCrowd-konto tar deg overalt du trenger å gå. Handel med alle aksjeklasser, valutaer, varer eller indekser. Din aktivitetsstrøm. Handlingen kommer til din aktivitetsstrøm , med oppdateringer fra ditt personlige nettverk på TradeCrowd og fra toppkilder fra hele verden. Transaksjoner i kontrakter for forskjell og utenlandsk valuta er leveraged produkter som kan føre til tap som overstiger ditt første innskudd. Disse produktene kan ikke være egnet for alle. Vennligst søk råd hvis du ikke fullt ut forstår risikoen. Informasjonen på dette nettstedet er ikke rettet mot innbyggere i USA, o r rettet mot allmennheten i et bestemt land. Det er ikke beregnet for distribusjon til eller bruk av beboere i et hvilket som helst land der slik distribusjon eller bruk vil være i strid med lokal lovgivning eller forskriftskrav. TradeCrowd Technology Ltd er en utnevnt representant for FINSA Europe Ltd, et Financial Services Company godkjent og regulert av Financial Conduct Authority FCA registreringsnummer 525164.

No comments:

Post a Comment